საქორწილო ტრადიციები საქართველოში ძველად და თანამედროვე ეპოქაში
კურსის რეფლექსია:
გავეცანი ინტელის სასწავლო პროექტის მიზნებსა და ამოცანებს,ტრენინგის მოდულებს.შევქმენი სასწავლო პროექტის გეგმა,გავეცანი სასწავლო ღონისძიებებისა და მათი ეფექტურად დაგეგმვის გზებს,პროექტის მახასიათებებლების ჩეკლისტს.შევქმენი ბროშურის ნიმუში.
ვისწვლე ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებიდან ჩემი პროექტის შესაბამისი ინდიკატორების ამოღება და პროექტის გეგმაში ჩასმა.დავსახე პროექტის სასწავლო მიზნები, შევქმენი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.ყურადღება გავამახვილე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.
შევქმენი სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია და მოსწავლის ნიმუში- გაზეთი "ივიწყებ წარსულს,კარგავ მომავალს"
ვისწვლე ინტერნეტიდან ბლოგებზე სურათისა და ინფორმაციის გადმოტანა.შევქმენი პრეზენტაციის სქემა.გავეცანი,თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები.
ვისწავლე ტრენინგზე შექმნილი პორტფოლიოს ბლოგზე ატვირთვა.
კურსის რეფლექსია:
გავეცანი ინტელის სასწავლო პროექტის მიზნებსა და ამოცანებს,ტრენინგის მოდულებს.შევქმენი სასწავლო პროექტის გეგმა,გავეცანი სასწავლო ღონისძიებებისა და მათი ეფექტურად დაგეგმვის გზებს,პროექტის მახასიათებებლების ჩეკლისტს.შევქმენი ბროშურის ნიმუში.
ვისწვლე ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტებიდან ჩემი პროექტის შესაბამისი ინდიკატორების ამოღება და პროექტის გეგმაში ჩასმა.დავსახე პროექტის სასწავლო მიზნები, შევქმენი მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვები.ყურადღება გავამახვილე 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევებზე.
შევქმენი სასწავლო პროექტის პრეზენტაცია და მოსწავლის ნიმუში- გაზეთი "ივიწყებ წარსულს,კარგავ მომავალს"
ვისწვლე ინტერნეტიდან ბლოგებზე სურათისა და ინფორმაციის გადმოტანა.შევქმენი პრეზენტაციის სქემა.გავეცანი,თუ როგორ უნდა დავიცვა საავტორო უფლებები.
ვისწავლე ტრენინგზე შექმნილი პორტფოლიოს ბლოგზე ატვირთვა.
Комментариев нет:
Отправить комментарий